do ogrodu

wtorek, 9 stycznia 2024

Pas ogrodnika - przydaś z mnóstwem kieszeni

 

Pas ogrodnika - przydaś

Tego właśnie szukałam!

Przydasia, dzięki któremu idąc do ogrodu będę miała przy sobie wszystkie potrzebne narzędzia i akcesoria.

Inspiracją dlatego pomysłu był pas monterski,  którego mój mąż używa w pracy. Jego jednak pas dla mnie jest bezużyteczny, gdyż co prawda ma mnóstwo kieszonek, ale są one małe i dla mnie nieużyteczne.

Idąc do ogrodu potrzebuję takich kieszonek,  które pomieszczą sekator, łopatkę czy małą motyczkę, paczki nasion, telefon, chusteczkę do nosa, rękawiczki i co tam jeszcze będzie mi akurat potrzebne.

I przeglądając oferty internetowe natrafiłam na pas dla cieśli.

Pas dla ogrodnika


Jest na tyle duży, że pomieści wszystkie moje akcesoria a do tego wydaje się być solidny. Ten akurat wykonany jest ze skóry.

Cieśle noszą ten pas z kieszeniami z przodu, w moim jednak przypadku, aby nie wbić sobie np. sekatora w brzuch podczas schylania się, pielenia, będę kieszenie nosiła z tyłu.

A jak wy radzicie sobie z akcesoriami podczas prac ogrodowych?

Nosicie ze sobą skrzynkę narzędziową? Ja tak w którymś sezonie nosiłam. Mam też koszyk a w tym roku spróbuję właśnie tego pasa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1