do ogrodu

sobota, 12 kwietnia 2014

Podwyższone rabaty wersja obrazkowa

Pytacie mnie w mailach jak wyglądają moje podwyższone rabaty.
To proste drewniane ramy. Te jeszcze nie leżą na docelowych miejscach.


Taką ramę należy ułożyć w miejscu docelowym i dno wyścielić 3-4 warstwami kartonów i gazet i solidnie zmoczyć.


Tak, jak pisałam tutaj o zakładaniu podwyższonej rabaty, na kartony sypałam ścięte pokrzywy, rozdrobnione gałązki, kompost a na wierzch słomę lub zrębki. (Wciąż poluję na rozdrabniacz do gałęzi)
Na jednej rabacie już widać posadzone truskawki :-) Zmieściło się 20 sadzonek.
"Alejki" pomiędzy rabatkami także wyłożę kartonami i rozsypię ściółkę ze słomy i wiórów, bo koszenie ich nie byłoby  proste.


Truskawki.


Posadzona jesienią pietruszka i czosnek, już częściowo zjedzona. Sama radość :-)


i lubczyk. 
Fantastycznie aromatyczny. 
Czy poza mrożeniem przechowujecie na zimę jakość inaczej lubczyk? Suszony traci bardzo na swoim aromacie.



3 komentarze:

  1. Super wpis, na pewno skorzystam, bo właśnie zaczynam ze swoimi warzywkami i taka podwyższona rabatka mi się marzy, a teraz wiem jak ją dobrze zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam! Jak będziesz miała jakieś pytania, to pisz śmiało!
      w moich rabatach zbieramy na bieżąco pomidory, zaraz będą ogórki i fasolka, dynie też świetnie rosną i szparagi :-)

      Usuń
    2. Aż zazdroszczę, mam nadzieję, że doczekam tego u mnie :). Pytanie jedno mi się już nasunęło :) - czy te deski są czymś impregnowane?

      Usuń

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1