do ogrodu

poniedziałek, 1 maja 2023

Dobro jest wokół nas - nowy tunel

Nowy Tunel foliowy

Moi drodzy nawet ciężko w prostych słowach wyrazić, co dobrego nas spotkało. Co prawda było to jeszcze w styczniu, ale wierzcie mi, wciąż to przeżywam.

Pamiętacie historię z tunelem, który zawalił nam się pod ciężarem nagłego śniegu?

Ubezpieczalnia oczywiście odmówiła wypłaty świadczenia i to mnie naturalnie nie zdziwiło, natomiast co zdumiało mnie absolutnie, to reakcja sprzedawcy, od którego tunel był kupiony rok wcześniej.

Napisałam do firmy PTF Polska bez żadnych absolutnie oczekiwań, że żal mi straty tunelu, który nie wytrzymał naporu śniegu. Nie spodziewałam się żadnej reakcji poza zwykłymi słowami "o jak nam przykro" a tymczasem sprzedawca poprosił mnie o więcej poglądowych zdjęć i kilka dni później otrzymaliśmy za darmo całkiem nowy tunel identyczny z tym który straciliśmy!

Wyobraźcie sobie moje zdumienie!


Jestem ogromnie wdzięczna za takie podejście 💚💚💚

Dzięki wyrozumiałości i dobroci ludzi z PTF Polska http://www.ptfpolska.pl/ mogę się w tym sezonie cieszyć tunelem, co nabiera jeszcze większej wagi, gdy spojrzymy na obecne ceny warzyw w sklepach.

Zatem gdybyście dla siebie szukali tunelu foliowego to ogromnie i z całego serca polecam wam firmę PTF Polska a link do ich strony na Allegro zamieszczam poniżej.

https://allegro.pl/uzytkownik/tunelefoliowe_eu

http://www.ptfpolska.pl/

Tutaj jeszcze kontakt mailowy do sklepu sklep@tunelefoliowe.eu

Nasz nowy,  18- metrowy tunel postawiliśmy w tym samym miejscu, co poprzedni a jego rozłożenie zajęło tylko 3h.



Czy Wam też zdarzają się takie przemile sytuacje?
Pozdrawiam Was z ogrodu!


1 komentarz:

  1. Niesamowicie miły gest, cieszę się, że takie firmy jeszcze istnieją.
    Czy zdarzyło mi się coś podobnego? Raczej nie, nic mi teraz do głowy nie przychodzi, ale w kontakcie z klientami/partnerami robię, co mogę, by być pomocna i iść im na rękę.
    Oby ten obecny miał lepszą żywotność i wydał na świat mnóstwo smacznych i zdrowych warzyw ;)

    OdpowiedzUsuń

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1