do ogrodu

niedziela, 20 marca 2022

Planer ogrodowy, etykiety do roslin i e-book z przepisami dla Was

Wspominałam niedawno, ze szykuję dla Was niespodziankę. Przygotowalam trzy, moim zdaniem bardzo przydatne każdemu ogrodnikowi rzeczy.
Sama chętnie z nich korzystam, lubię ulatwienia wszystkich prac, nie tylko w ogrodzie. 

Pierwszą z nich są gotowe 

etykiety 

do oznaczania roślin w ogrodzie. Nie wiem, jak Wam, ale mnie wielokrotnie się zdarzyło,  że wysiałam nasiona np.marchewki i później o tym zapomniałam, siejac w tym samym miejscu coś innego. A później tadaam! Niespodzianka. Aby uniknąć takich sytuacji przydaje się oznaczanie. 
Etykiet, ktore prxygotowałam jest kilkanaście plus dwie puste, z miejscem na samodzielne  wpisanie markerem nazw waszych roślin. 


Planer ogrodowy 

Bardzo przydatny, wręcz myślę że niezbedny planer, na wpisanie wszystkiego, co masz do zrobienia w swoim ogrodzie. Karty planera są na każdy miesiąc plus karta bez nazwy na dodatkowe zapiski. Np w marcu i kwietniu mamy zwykle najwięcej prac do wykonania, nasion do wysiania itd, wtedy dodatkowa karta bardzo się przyda.



I bonus 

E-book  z przepisami na koktajle warzywno-owocowe



Wszystkie te rzeczy sa dla Was.  Wystarczy minimalna wpłata na zrzutkę 

JAK ZDOBYĆ te trzy nagrody?
 
•  wejdź na zrzutkę → Rozwijam ogród warzywny

•  wesprzyj mnie dowolną kwotą (tak! wpłacasz ile chcesz)

•  koniecznie podaj swój adres e-mail, bym mogła wysłać Ci planer z etykietami oraz e,-bookiem

•  daj znać innym, że korzystasz z takich nagród


Gosia





 

4 komentarze:

  1. Jesteś bardzo kreatywną osobą, Małgorzato - gratuluję! I niech Ci wszystko pięknie rośnie :) Liczę na to, że za parę miesięcy przeczytam w polskiej prasie artykuł o Małgorzacie, która wyhodowała gigantyczne truskawki, przez co trafiła do Księgi Rekordów Guinnessa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo kreatywną osobą, Małgorzato - gratuluję! I niech Ci wszystko pięknie rośnie :) Liczę na to, że za parę miesięcy przeczytam w polskiej prasie artykuł o Małgorzacie, która wyhodowała gigantyczne truskawki, przez co trafiła do Księgi Rekordów Guinnessa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci, jak coś robisz z pasją to tak jest :-)
    Sama jestem bardzo ciekawa tych truskawek, na razie wszystkie się przyjęły, deszcz podlał, pozostaje czekać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, często kluczem do sukcesu jest właśnie to jedno małe słówko - "pasja".

      Żadna ze mnie Baba Vanga ani Nostradamus, ale coś mi podpowiada, że Ci pięknie wyrosną :)

      Usuń

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1