do ogrodu

wtorek, 15 lutego 2022

Balkonowa szklarenka do kielkowania rozsad lub roślin na kielki

 Mam już dwa tunele foliowe, pod choinkę dostałam trzeci, dwukrotnie większy wiec nie było wyjścia  dokupiłam jeszcze czwarty, malutki, domowo balkonowy 😆

Zaczęłam już siać, lecz nie będą to jeszcze rozsady a kielki do zjadania na bieżąco. 6-poziomowa kielkownica nie daje rady,  bo my kiełków wszelakich zjadamy dużo. To tak odżywcze superfood, ze nie ma się co ograniczać. 

Przytargałam do domu 80l ziemi (co za ceny są w tym roku!!?) i na podstawkach do wielodoniczek wysiałam nasiona grochu, brokula, rzezuchy, fasolki mung i buraka. W przyszłym tygodniu dosieję jeszcze jedną tackę slonecznika.



To bardzo fajne rozwiazanie, gdy za okres śnieg i lodowaty deszcz  a w nocy przymrozki. W lutym i marcu wykorzystam tę szklarenkę do przygotowywania rozsad. To dodatkowe 8 tacek z wielodoniczkami! Tyle szczęścia w jednym miejscu 😍❤




Zobacz jak rosły moje kiełki dzień po dniu 💓💓💓




Szklarenka jest dość stabilna, wystarczająco pojemna, spełnia swoje zadanie  zastepuje bowiem 4 parapety! Oczywiście to wcale nie znaczy, że parapety nie zostaną wykorzystane :D Wręcz przeciwnie :-DD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1