do ogrodu

sobota, 1 stycznia 2022

Jajecznica z papryką na powitanie Nowego Roku

 


Nic bardziej prostszego jak jajecznica na śniadanie.

Dodatek soczystej, słodkiej papryki sprawia, że nie jest to wciąż ta sama, zwykla jajecznica.

Moje plony ogrodowe świetnie się tutaj sprawdzają. To dla mnie wielka radość uprawiać własną żywność i karmić zdrowo moich bliskich.

Tunel foliowy czy szklarnia znacząco przedłużają sezon wegetacyjny roślin, dzięki czemu w grudniu zebrałam kilka ostatnich papryk 🌶🌶🌶

Są i tacy , którzy na zimę przenoszą krzaki papryk i pomidorów do mieszkania i tam zbierają warzywa aż do kolejnej, cieplej wiosny.

Wracając do jajecznicy z papryką:

Tutaj na maśle podsmażyłam 

  • 1 posiekaną cebulę 
  • 2 posiekane ząbki czosnku 
  • 2 papryki pokrojone w kawałki 
  • do tego 6 jajek 
  • i kilka listków bazylii z ustawy parapetowej
  • Oczywiście sól i pieprz do smaku

Najpierw usmażyłam na maśle czosnek i cebulę, następnie dodałam posiekaną paprykę i smażyłam mieszając, aż papryka zmięknie.

Następnie wbiłam jajka, posoliłam, popieprzyłam, pomieszałam i voila.

Przepis banalny, ale tak pyszne, że zdecydowanie zasługuje na zapisanie. 

Śniadanie idealne na powitanie pierwszego dnia Nowego Roku.

Szczęśliwego Nowego Roku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1