do ogrodu

środa, 16 kwietnia 2014

własne uprawy, kolejność sadzenia

Bardzo pozytywnie nastrajają mnie takie filmy, inspirują i dają napęd do pracy :-)

Pięknie pokazana jest kolejność sadzenia roślin na tym samym miejscu w poszczególnych latach:
rok pierwszy: ziemniaki
rok drugi: strączkowe wszelkie
rok trzeci: kapustne (brukselka, kapusta, brokuły, jarmuż, kalafior)
rok czwarty: korzeniowe (pietruszka, marchewka, buraki)

Jak się już nie mogę doczekać cieplejszej pory roku!
Rozmawiałam z zaprzyjaźnioną panią ogrodniczką, niestety nigdzie nie kupię kompostu :-( Zamówiłam więc 4 tony bogatej czarnej ziemi, która przyjedzie do mnie wywrotką w piątek. Święta planuję spędzić w ogrodzie :-) Mam nadzieję, że sąsiedzi mnie nie wyklną, ale w końcu po to są święta, aby spędzić czas w wymarzony sposób, prawda? Będę z rodziną, będę przyjemnie spędzała czas :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1