do ogrodu

czwartek, 2 grudnia 2021

Jestem uzależniona

 Tak, jestem zdecydowanie uzależniona. 

Wciąż myslę, co posieję  w marcu, co będę miała na grządkach. Dziś przy porannej kawie o 6 rano weszłam do mojego ulubionego sklepu z nasionami i znowu złożyłam zamówienie na wspaniale nasiona. 

Znalazlam bardzo ciekawe nasiona pomidorów, papryk, patisonów, pietruszki i innych w doskonałych cenach. W sklepie działa fajna wyszukiwarka, wystarczy wpisać  kilka pierwszych liter warzywa, którego szukacie i rozwinie się dluga lista do wyboru. To bardzo ułatwia zakupy.


Sprawdzone od lat odmiany buraka liściowego czy buraka opolskiego, uwielbiam! Zamrazarka pelna jest plonow warzywnych, które wysiane były z tych nasion.


Ktoś z Was uprawiałam miechunkę? Lubie jej smak, ale jeszcze nie uprawiałam jej w moim ogrodzie.


A tu poniżej moje ulubione odmiany pomidorów.  Wyważony, wyraźny smak, jędrność i łatwość uprawy. Nigdy żadna zaraza ich nie zniszczyła.






Napisałam tez list do Mikołaja, w którym proszę go o duuużą, solidną szklarnię. Właściwie tunel, ale taki na lata, minimum 8 metrów długości  i 3-4 szerokości.  

Grzeczna byłam.


2 komentarze:

  1. Witaj, Małgorzato!

    Jejku, to wszystko wygląda tak smakowicie, że zaczynam się obficie ślinić na widok tych pyszności!

    Tak sobie przeglądam Twoją stronę i już widzę, że jest skarbnicą wielu cennych przepisów i informacji. Sałatka z pora wyjątkowo głośno do mnie przemówiła - miałam wielokrotnie w lodówce selera i pora, nie bardzo za to miałam pomysł co z nimi zrobić, a raczej jaką sałatkę/surówkę. Koniecznie muszę wypróbować Twój przepis.

    Dziękuję za wizytę u mnie :) Tak się zastanawiam, jak do mnie trafiłaś?

    Wszystkiego najlepszego na ten nowy rok - oby wiosna zagościła u Ciebie szybciej niż zazwyczaj, a powikłania po koronawirusie jak najszybciej stały się wspomnieniem. Pięknych zbiorów i przetworów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia!
    Tobie także życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1