do ogrodu

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Muffiny z marchewki

Zaskoczyły mnie - gdy zaczęły rosnąć, wydawały się uprawą piłek do tenisa :D 

Słodkie, puszyste, cynamonowe, wilgotne. U nas bez lukru czy innych dodatków.
Wykonanie i skład banalnie prosty.

Składniki na te pyszne marchewkowe muffiny

  • 4 marchwie
  • 1 szkl mąki krupczatki
  • 1 szkl mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1 szkl erytrytolu (zamiennik cukru)
  • 3 łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżeczka imbiru
  • 1/2 łyżeczki startej świeżej gałki muszkatołowej
  • 4 jajka
  • 1/2 szklanki oliwy lub roztopionego masła
  • szczypta soli.


Wykonanie:

Obierz marchewki i zetrzyj na drobnej tarce. Ja wrzuciłam do TM31 i po 4 sekundach było gotowe.
Dodałam pozostałe składniki, wymieszałam na gładko i wypełniłam masą foremki na muffiny. U mnie łącznie 18 szt.
Piekłam w 180 st 28 minut.
  
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1