sobota, 2 kwietnia 2016

Kwiecień. Najwyższy czas na podwyższone rabaty.

Wprowadzam stopniowo do mojego warzywnika plan podwyższonych grządek.


Pogłębiłam nieco ścieżki pomiędzy skrzyniami odzyskując w ten sposób ziemię do wypełnienia skrzyń. Czuję to dzisiaj w mięśniach :-)
Z czasem wysypię na ścieżki zrębki drewniane by ograniczyć wzrost chwastów.



A tymczasem w szklarence wschodzą posiane tydzień temu nasiona.
Na zdjęciu poniżej widać, jak różni się gotowe podłoże kupowane w sklepach. To samo podłoże jest w obu donicach, lecz z dwóch różnych worków.


Zaczęły wyrastać pierwsze ziemniaki :-)

Ze szczypioru korzystaliśmy juz w czasie świąt, będę tak co roku sadzić cebulki. Te, które sadziłam w tym samym czasie w gruncie dopiero zaczynają rosnąć.





3 komentarze:

  1. jutro będziemy robić ogródek podwyższony. Jakie są wymiary Twoich skrzyneczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu, moje skrzyneczki mają 200 cm długości i szerokość 120 cm - dokładnie pod mój zasięg. Pochwal się efektami.

      Usuń
  2. O jaaaa. U mnie też podwyższone w tym roku. Już część obsiana :) Bardzo fajnie wyglądają i się z nimi pracuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń