do ogrodu

sobota, 19 marca 2016

Wolna sobota dobrze wykorzystana! Wysiałam ponad 200 nasion.

To był naprawdę pracowity, wolny dzień.
Czuję to każdą częścią bolesnego ciała :-) I jestem bardzo zadowolona!
Termometr w tunelu pokazywał dziś w ciągu dnia niemal 36 stC!!
Wysiałam ponad 200 nasion: pomidory, sałatę musztardowiec, oberżynę, pietruszkę, różne , paprykę Joe's long chilli i słodką,
Mój tunel foliowy jest chyba ... zbyt mały!
A tyle jeszcze do wysiania... Dziś już nie wystarczyło mi czasu.
Z ozdobnych roślin wysiałam kilka odmian dalii oraz rącznik, tym razem odmianę zieloną.
Na grządki poszły nasiona rzodkiewki, w tym odmiany sopel lodu, pietruszkę naciową.
Cieszy mnie, że pomimo solidnych porannych przymrozków kiełkuje wczesny kalafior i powoli wychodzą pozostałe nasiona. Szczypior wysadzony z dymki pod folia jest z każdym dniem okazalszy, cebulki wysadzane w gruncie jeszcze ani myślą rosnąć.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

z uwagi na treści reklamowe zamieszczane w komentarzach włączone zostało moderowanie komentarzy. Za reklamy dziękujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ogród

ceneo1